torsdag 31 mars 2011

Pirr och förväntan

Sist blev jag sjuk, men nu är jag frisk som en lärka och det finns inget som kan stoppa mig...från att gå på bloggdate! Precis som sist känns det otrolig spännande och det pirrar i magen av förväntan. Samtidigt är jag så klart nervös över hur det kommer att vara och kännas. Kommer jag ha något att säga? Kommer jag att vara för tyst eller kommer jag att pladdra på för mycket? Ingen som vet, ingen som vet! Idag har jag inga svar, men imorgon finns det nog mycket att berätta :)

Sitter och tittar på "Mästerkocken", ett inspelat program. Jag älskar det programmet även om avsnitt efter avsnitt egentligen ser precis likadant ut. Matlagning är inte en av mina passioner heller och min kokkonst är inte direkt vida berömd, så vad som drar mig till "Mästerkocken" är egentligen rätt obegripligt. Det kan möjligen vara själva tävlingsmomentet, jag är ju faktiskt rätt förtjust i "Mästarnas mästare" också. Sedan har jag börjar följa den amerikanska showen Bachelor. Rätt pisamt att erkänna, men jag råkade få på en repris en morgon när jag åt frukost och blev så klart addicted direkt. Typiskt mig, fastna i dokusåpaträsket, och ju mer jag anstränger mig för att komma därifrån desto mer drar det ner mig i skiten. Tur att jag i alla fall ha vett att åka till jobbet, annars skulle jag vara gjuten i soffan i en och en halv timme varje morgon.

Kram kram!

5 kommentarer:

  1. Haha, jag aktar mig noga med. Har så lätt för att fastna i något skräp på tv :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det blir jättekul att ses ikväll. Jag ser så fram emot :-)!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Erkännande: Jag följer Big Brother slaviskt. En vuxen människa i sina bästa år...min mor skulle svimma om hon visste ;)

    SvaraRadera
  4. Hahaha, vilken tur att jag inte är ensam om att titta på skräp-TV. Tillsammans behöver vi inte skämmas :):)

    Kram!

    SvaraRadera