tisdag 22 mars 2011

Go våren!

Tack för alla uppmuntrande kommentarer igår! Idag är jag inte en ättiksgurka mer en urvriden disktrasa efter en hektisk dag på jobbet som aldrig tar slut. Nej, nu får det vara nog med detta ältande av gnäll, det är ju inte klagomuren jag skriver på. I alla fall, tack tål att upprepas så tack igen!

Idag har det varit så enormt härligt ute, ja riktigt fantastiskt väder har vi haft! Så idag lämnade jag vinterkappan hemma för att samla lite damm medan jag unnade den länge åsidosatta vår/höstjackan det miljöombyte den länge längtat efter. I helgen var vi och shoppade lite och jag fick med mig två par tygskor look a like converse med mig hem. Idag invigde jag ett av paren och det vita gummit och skosnörena lyste ikapp med solen. Det är riktigt härligt att kunna ta på sig tunnare kläder utan att frysa! Efter fyra månader av snö är väl det det minsta man kan begära såhär i slutet av mars! Go våren!

Det har annars inte hänt något nytt här hos oss. Magen värker men tant röd lyser med sin frånvaro. Dag 26 går mot sitt slut och vi får se när hon behagar anlända. Hoppas det blir snart så att jag kan sätta igång med min testmånad med hormonplåster. Vi får se om det kan bygga min slemhinna på ett bättre sätt än vad pillerna gjorde.

Imorgon har jag date med min kära gymnasiekompis. Det blir en favorit i repris med thaimat på Koh Pangang.

Ha en bra kväll alla kära bloggare!! Kram!

3 kommentarer:

  1. Klaga på så mycket du vill! Det är det enda jag gör på min blogg ;) Ha en bra kväll du med! kramar

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart med vår!!!! Det är skönt för oss gnällisar ;) solen kanske får oss att bli lite gladare.
    Kramen!

    SvaraRadera
  3. Anna: Ja, man behöver en ventil och om man spyr lite på bloggen slipper maken få så mycket skit ;)

    Lilla jag: Jag älskar solen och den gör mig mycket mycket mycket gladare :)

    Kram till er båda!

    SvaraRadera