onsdag 9 mars 2011

Känsliga läsare varnas

Fan fan faaaan! Helvetes jävlar skit! Måste livet vara så saaaatans orättvist!! Jag hatar alla jävla blivande tre-barnsmorsor som lägger ut sina nyligen tagna ultraljudsbilder på facebook till allmän beskådan och skriver små sockersöta kommentarer om den växande familjen och de yberperfekta fostren som växer i dess magar! Hur fan kan det gå så sabla fort och lätt för vissa att yngla av sig och andra får slita utan minsta lön för mödan. Inte en endaste gång har jag blivit befruktad i mitt liv, inte en enda gång har jag fått känna lyckan av att se ett plus på stickan. Inte en djävla gång, inte ens liiiite! Det finns ingen gud...och finns han då är han fanimej inte god.

Med önskan om en bättre morgondag och en lysande framtid!

9 kommentarer:

  1. Åh vilka JÄVLA idioter det finns där ute. Vissa människor ska man nog bara blocka permanent från sitt flöde asså. man blir så arg och deprimerad. stackars. skickar massa kramar

    SvaraRadera
  2. Fy, det är skitjobbigt!!
    Hoppas morgondagen och framtiden blir lysande! ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Men åååh, vad trist!!
    KRAAAAAM!

    SvaraRadera
  4. Jag har alltid undrat var de egentligen säljer de där räkmackorna som alla runt omkring mig tycks glida runt på. Har ännu ej fått ngt svar. Lovar återkomma till dig när jag fått nys om var de säljs.kramar

    SvaraRadera
  5. Amen och hallef*ckinluja.

    SvaraRadera
  6. Vet precis hur du känner dig, flödar av såna bilder och graviditetskalendrar på fejan...urk!!

    Stor kram!!

    SvaraRadera
  7. Otroligt mycket tack till er alla! Jag blir verkligen superglad av alla era kommentarer, ni lyser upp mitt mörker! :):)

    Lina: Skulle verkligen uppskatta om du kunde kunde leka detektiv och ta reda på var de där räkmackorna säljs! :)

    Kram alla!!

    SvaraRadera