tisdag 15 mars 2011

Mirakel händer

Mirakel händer! Det har inte hänt mig - än, men mirakel händer andra. Igår läste jag om ett sådant mirakel som jag själv vill uppleva. Efter år av försök lyckades så  Nenne och hennes man att helt på naturlig väg bli gravida. Jag tycker det är fantastiskt! Det är helt fantastiskt!! Det gör att jag får hoppet tillbaka att det kanske, kanske kan hända mig också. Jag hoppas det! Jag hoppas det så mycket!! Ett stort GRATTIS till Nenne med man!

Har tusen saker att gör, så det blir att jobba hemma ikväll. Men nu är det dags för spisen igen...Kvinna på 50- talet? Nej, men det låter visst så...

Kram!

6 kommentarer:

  1. Det kommer att hända dig också, det är jag säker på.

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas verkloigen det? Hur går det för dig?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Har testdag på måndag 21:a, vågar inte göra något innan dess. hjäälp.

    SvaraRadera
  4. Visst är det hoppingivande då andra i ens egen situation lyckas. Jag har också en bekant på ett finlandssvenskt föräldraforum som plussade i dagarna, helt naturligt efter två år! Helt fantastiskt egentligen:)
    Och visst kommer det att hända dig också!

    SvaraRadera
  5. Miss Baglady: Jag förstår att du inte vågar testa, men nu är det inte många dagar kvar! Jag håller tummarna väldigt hårt för positivt resultat!

    Veronica: Tack för uppmuntran! Jag hoppas också att det händer någon gång, innan det är försent!

    Kram till er båda!!

    SvaraRadera
  6. Tack :-D Jag hoppas ni får ert mirakel snart!
    Kram

    SvaraRadera