fredag 25 februari 2011

Min vanliga tur

Hur kan man ha en sådan här otur??? Eller ska man säga att det är min vanliga tur??? Ikväll är det dags för bloggdate hemma hos WildaMathilda, jag har bakat en chokladkaka som står i kylen och väntar på att bli uppäten och så går jag och blir sjuk!!!


Kände redan i morse att allt inte riktigt var som det skulle. Tänkte att om man tänker positivt och nonchalerar alla symptom samtidigt som man regelbundet matar kroppen med vita små piller kanske, kanske det går över av sig själv... Med facit i hand, nej, det gick inte över av sig själv. Det blev inte ens lite bättre. Nu sitter jag här i soffan inlindad i en filt upp till hakan med mina duntofflor och tycker riktigt jäkla synd om mig själv!!!


Hoppas ni flickor har en mycket trevlig kväll! 




5 kommentarer:

  1. det var väldigt trevligt! och mysigt och allt sånt - nästa gång får du se till att baseluskerna håller sig på mattan!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Mina baciller börjar försvinna nu.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Fy fasiken, vad jag tycker synd om dig!!
    Vi får helt enkelt ordna en till träff.
    Krya på dig allt du kan!

    KRAAAAAM

    SvaraRadera
  4. Ja, vad ledsamt. Jag hoppas att du kommer med en annan gång. Såklart!

    Hoppas du blir frisk snart.

    SvaraRadera
  5. Ja, basiluskerna får hålla sig borta och tummarna hålls för en nya date snart! :)

    SvaraRadera