onsdag 2 februari 2011

Intet nytt under solen

Här går livet sin gilla gång. Jag har egentligen inget nytt att berätta vad gäller mig själv förutom att jag glatt packat min väska för att spendera ett par härliga dagar och en lugn natt på ett slott. Det låter väl härligt! Nu ska jag inte ikläda mig rollen som en Bernadotte, utan endast åka på konferens i fin slottsmiljö i omgivningarna runt Bro :) Jag hoppas att det blir två givande dagar!

Mest tänker jag på alla de här i bloggvärlden som går i väntans tider både vad gäller att få sätta igång sina försök eller få svar på hur försöket gått. Jag önskar er alla lycka till och jag lovar att tummarna hålls för er alla!

Kram tills vi ses igen!

2 kommentarer:

  1. Ha det härligt, hoppas du hinner njuta å inte bara jobba.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack! Jag ska verkligen försöka njuta, det är ju inte alltid man får vara på ett slott :)

    Kram!

    SvaraRadera