torsdag 17 februari 2011

Harry Boy

Jobb, jobb, jobb och så lite nöjen. Jag är med i ett spelbolag via mitt arbete, men är tyvärr inte särskilt aktiv själv utan sitter mest och hoppas på att andra ska dra in lite extra kosing till mig. Bidrar såklart med pengar och glada tillrop vilket verkar vara tillräckligt för fortsatt medlemsskap :)

Igår drog hela gänget till Solvalla för att se om vi hade tur med hästarna. Vi såg framför oss många lata dagar i solen och varsin avskedsansökan på chefens bord. Vi är väl så långt ifrån spelhajar man kan komma och kände oss inte så bekväma i den nya omgivningen. Storspelare är inget epitet man kan ge oss heller då vi i varje lopp satsade mellan 20 och 100 kr, så hur vi tänkte vad gäller en utomlandsvistelse inom en snar framtid vet jag inte riktigt. Det blev i alla fall ömsom vin ömsom vatten och summan av kardemumman blev att plånboken saknade två hundralappar när sammankomsten var över och hästarna svettiga, slutkörda och redo för vila i sina spiltor.

Bättre tur nästa gång får man hoppas!!

2 kommentarer:

  1. Hahahaa! Låter som riktiga spelhajar... ;o)
    Jag har förresten mailat dig också.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul att jag har fått mejl :) Är lite dålig på att kolla inboxen, men nu ska jag genast bege mig dit!

    Kram

    SvaraRadera