måndag 28 februari 2011

Att berika världen

Idag har det inte hänt någonting! Ingenting, nothing, nada! Ja, om man inte räknar min gigantiska nysattack då. 15 nysningar på raken, slå det om ni kan :) Det tog rätt mycket energi där i köket, att stå med halvöppen mun och skrynkligt ansikte och försöka hålla tillbaka allt slem som ville katapultera ut ur min kropp i en hastighet av 160 km/h. Tänkte efter 6 nysningar att nu måste det väl ändå vara den sista, men den tanken förbyttes raskt till en önskan att nästa nysning skulle komma snabbt så kittlandet i näsan skulle upphöra.

Vad otroligt berikad världen blev av det här inlägget... ;)

God natt!!

2 kommentarer:

  1. Hahahaa! Ja, du berikade mig genom att få mig att skratta. Alltid något. ;o) Bortsett från nysningarna hoppas jag att du har frisknat till lite.

    kram

    SvaraRadera
  2. Jag mår bättre tack! Tur att man kan roa någon ibland ;)

    Kram!

    SvaraRadera