tisdag 22 februari 2011

Från fantasi till verklighet

Går just nu runt och kraxar som en kråka. Har inte dragit på mig en förkylning eller någon annan sjukdom, vad jag vet, men min röst är inte vad den borde vara. Det är långt ifrån skönt att prata och det låter rent ut sagt förskräckligt!! På fredag ska jag på gruppdate och då hoppas jag verkligen att jag har fått min ordinarie röst tillbaka, annars kanske jag skrämmer livet ur de stackarna. Nej, jag är inte polygamist och ska alltså inte träffa min man och 10 pojkvänner utan det är en bloggträff, min allra första, som hägrar!! Det ska bli mycket spännande och superkul att få träffa andra bloggerskor, men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var nervös! Jag ser mycket fram emot att få träffa människorna bakom bloggarna och få se "de rätta" ansiktena bakom de skrivna orden. Det är konstigt det där att man skapar egna personer i sin fantasi när man läser det som skapas på olika sidor och nu på fredag ska mina fantasibilder förvandlas till verklighet när jag träffa några irl. Otroligt spännande!

Det blir inga långa inlägg just nu för under en alltför lång tid har jag nerprioriterat sömn och nu måste jag återställa ordningen och ge kroppen det den behöver, att ligga i horisontellt läge i minst 7 timmar.

God natt!

4 kommentarer:

  1. Ska bli sååååå kul! Och spännande! Och nervöst! :o)
    Tjolahopp!

    SvaraRadera
  2. Åh IRL-bloggträffar är det bästa !! Lycka till.

    SvaraRadera
  3. Önskade verkligen att jag kunnat varit med. Det skulle va så kul att få ett ansikte på sina vänner.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Mathilda: Nu är det inte långt kvar :)

    Miss Baglady: Det här är min första så det ska verkligen bli spännande! Har du varit på många?

    Lilla jag: Synd att du inte kunde komma. Förmodligen kommer vi att ha så trevligt att det blir många fler träffar som du kan vara med på! :)

    SvaraRadera