torsdag 28 april 2011

Vinna eller försvinna

Puh, jobbdagen är äntligen till ända! Jag är oerhört trött efter en mycket ansträngande dag. Det blir inget långt inlägg idag, utan jag vill istället lägga min energi på att läsa era bloggar.

Idag kom hon så på återbesök, fru röd. Så, imorgon sätter det alltså igång, det sista försöket att få den där damn slemhinnan att växa till sig ordentligt! De två kommande veckorna kommer alltså att avgöra om det blir vinna eller försvinna.

Ett par extra tummar nu skulle ju inte skada....

Kärlek!

13 kommentarer:

  1. Håller tummarna och skanderar: väx, väx, väx:)

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna och har fixat så att min man håller sina också. Så får du ett par extra tummar.
    Åh, som jag hoppas att det går bra för er nu!

    KRAAAAM

    SvaraRadera
  3. Du kan lita på mina tummar, de kommer vara hållna! ;)

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Mina tummar och tår finns för dig också! Snälla söta slemhinna, VÄX!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Åh, jag håller alla tummar jag kan, för oss båda! Nu jäklar kör vi! Jag är lite på efterkälken förstås, men ska nog komma ikapp dig snart! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Här har du alla mina tummar och tår!! Nu ska det växa så det knakar ;)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Du har mina tummar!!!!!
    Lycka till!

    Ha en fin dag.
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Mina tummar kommer här.

    Önskar dig en härlig dag
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Och du har ju mina tummar också! =)

    Kramar

    SvaraRadera
  10. Tummar? Phö det räcker inte...ja håller allt ja kan i kors! Sitter här i soffan med varenda finger, tå, äggstock, ben o arm i kors =) För oss!

    SvaraRadera
  11. Vinna blir det, och många tummar hålls! Kram

    SvaraRadera