onsdag 13 april 2011

Kort och tråkigt

För lite sömn, trött, ansträngda ögon, huvudvärk... sa jag att jag var trött?

Har varit uppe på tok för sent på kvällarna/nätterna den här veckan. Tänker varje morgon när jag tvingas upp att "i kväll ska jag gå och lägga mig tidigt så jag får sova ut". Av någon konstig anledning försvinner tröttheten när laptopen landar i knät och bloggkarusellen drar igång. När tiden för sängdags närmar sig övertalar jag mig själv att "lite till går bra det är bara några dagar kvar till helgen, så jag överlever att vara trött i ett par dagar till..." Så här har jag hållt på och resonera med mig själv i veckor, så nu är jag så trött så jag i tisdags till och med trodde att jag höll på att bli sjuk. Ni hör att jag skyller allt på er va?! Ni tvingar mig att sitta uppe länge för annars hinner jag inte updatera mig på alla bloggar...  :)
Ska väl erkänna att jag inte hann runt hos alla igår, jag var lite upptagen med att svara en viss Gunnel G, men idag ska jag ta mig i kragen, titta in hos er OCH gå och lägga mig i tid! :)

Kort och tråkigt inlägg idag, ibland blir det så.

Kram!!

8 kommentarer:

  1. Du låter som mig. Det blir datorn i knäet här också för att läsa bloggar på kvällarna.
    Ibland får jag vara selektiv och läsa bara några bloggar på vardagarna och resten får tas på helgerna.

    SvaraRadera
  2. Precis så är det :):) Ibland får jag dåligt samvete när det går får lång tid mellan besöken bara :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ibland är man kort, ibland är man arg, ibland är man glad. därför bloggen är så bra. man får vara allt :)

    SvaraRadera
  4. Jag har EXAKT samma problem!
    Skönt att kunna skylla på någon :)
    I säng med dig!!! God natt!

    SvaraRadera
  5. Det är sååå skönt att lägga alla jobbiga och glada känslor här på bloggen. Man blir riktigt avlastad!

    Kram!!

    SvaraRadera
  6. Yes JQ, nu är det sängdags!

    Kram!

    SvaraRadera
  7. o DIN blogg håller mej vaken för länge ;)

    SvaraRadera
  8. Hahaha, vi gör varandra sömnlösa :) Men nu är det snart helg!

    KRAM!

    SvaraRadera