fredag 15 april 2011

Helg!

Den ljuvliga helgen är här!! Det är så otroligt härligt och jag riktigt njuter av den här fredagskvällen! Här ska det fredagsmysas så det står härliga till...för det är ägglossning... och mirakelhoppet är åter tänt... Maybe too much information, men va f-n här delar vi ju med oss av både det ena och det andra :) Det är varannan dag som gäller veckan ut! Schemalagt mys? Inte här inte, vi är såååå spontana ;)

Imorgon kommer svärmor med sambo och morfar på besök. Det ska bli mysigt även om de bara stannar över dagen. Vi har inte träffats sen jul, ett tag sedan alltså. Vi har dragit fram grillen och grillpremiär blir det oavsett väder, men en varmt lysande sol på en klarblå himmel hade ju inte varit fel! Investering av en grilltermometer kan bockas av från to-do-listan, så prefekt grillat kött står på agendan.

Nu ska jag ställa  mig i köket och fixa till en indonesisk köttfärslimpa. Hoppas det blir ett spännande äventyr för våra smaklökar, eller lagom spännande kanske jag ska hoppas på... :)

Trevlig helg på er!!
KRAM

6 kommentarer:

  1. Åh grillpremiär, bästaste bästa! Och lycka till med "fredagsmyset" ;) också. Hoppet lever, det är skönt att höra!

    SvaraRadera
  2. Här blir det också grillpremiär i morgon :) Längtar redan :)
    ha det så mysigt.... ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Haha låter som vår helg ! Fast ägglossningen är över för min del:) vet inte ens riktigt när jag hade den:) vi ska dock ha svärföräldrarna här imorn på grillning så liknande dag får vi allt:) kram och ha så mysigt!!!!!

    SvaraRadera
  4. Det blir mycket grillning i helgen hör jag :) :)

    Trevlig helg alla fina tjejer,
    kram!!

    SvaraRadera
  5. Här har det varit lördagsmys för hela slanten också. Borde ha ägglossning nu under dagen så kanske blir det också söndagsmys;)
    Åh, ja, vi är spontansexet personifierat. Hehehe!

    SvaraRadera
  6. Veronica: Mysig helg med andra ord :)

    Kram!

    SvaraRadera