måndag 18 april 2011

Sol i sinnet

Sol ute, sol inne och sol i sinnet...visst är det härligt! Då det har varit mörkt och dystert både ute, inne och i sinnet en längre tid är det så fantastiskt underbart med lite känslomässigt ombyte. Nu vet jag inte hur länge det håller i sig men jag peppar verkligen mig själv att ta vara på det så länge det bara går. I början av maj börjar en ny testomgång för slemhinneuppbyggnad och jag hoppas så att det ska lyckas denna sista gång, det blir lite av make it or break it för mig. Lyckas det inte är det kört och vi kommer inte ens att få testa ÄD vilket kommer kännas fördjävligt! Nu med sol i sinnet ska jag fokusera på positiva tankar och förutsätta att det kommer gå tipp topp. Andra roliga händelser i maj är tjejhelg 6-7, födelsedag 11, 2:a bröllopsdagen 21 och Stockholm marathon 28 då jag nu får stå vid sidan om och heja fram maken till en fin tid. Måtte maj bli en supermånad!

Kram!

4 kommentarer:

  1. Visst är det fantastiskt vad lite solsken kan göra. Nu låter vi det lysa upp våra sinnen så länge det bara går! Tack för orden inne hos mig!

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Jag har följt din blogg ett tag, utan att kommentera. ;) Måste bara få säga att jag gillar din blogg och ditt sätt att skriva!
    Underbart med sol och positiva tankar.

    SvaraRadera
  3. Heja, heja!!!!
    Ja, maj MÅSTE bli en toppen månad =)!

    Kram på dig.

    SvaraRadera
  4. Mette: Åh, vad roligt att du gillar min blogg och superkul att du kommenterade denna gång! :)

    Luiza och Du fattas mig: Vi får göra vårt bästa för att solen ska stanna! :)

    KRAM!!

    SvaraRadera