torsdag 14 april 2011

Folk och fä

Man slutar aldrig att förundras över folk. Först slänger vissa ur sig kommentarer snabbare än en kulspruta på olika bloggar och sedan när det blir svar på tal är densamma tyst som muren. Är inte direkt överförtjust i konflikter, men någon typ av debatt hade jag väl i alla fall förväntat mig. Vad hade annars Gunnel G för syfte med sina tjuvnyp, jag menar vad hade hon förväntat sig skulle komma utav det hela? Jag har lite då och då loggat in på bloggen för att se om hon vågat sig tillbaka med ett svar, men inte då! Inte minsta antydan till någon Gunnel G här. Har någon annan sett röken av henne?

Kram!

2 kommentarer:

  1. Ja har med haft koll efter henne den fega inskränkta människan, ja hoppas att någon närstående till henne måste genomgå IVF...då kanske hon förstår!?
    Kram o 3vlig helg

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig detsamma, trevlig helg!!

    KRAM

    SvaraRadera