söndag 22 maj 2011

Minnenas allé

Ni är alla så himla goa´!! Tack för alla gratulationer och fina kommentarer vi fick på vår bröllopsdag! Vi hade en mycket bra dag...eller dagen var väl sådär då vi var tvungna att dar igång och tvätta huset inför ommålningen, men kvällen var fin och speciell.

Vi började kvällen med att gå en promenad till vigselplatsen. Vi satt där på klippan där vi sa ja till varandra, pratade och titta på hur solens strålar badade i vattnet. Det var så vackert! Vi pratade minnen från bröllopsdagen och drömde oss tillbaka till vår dag och återupplevde den nästan minut för minut :)
Här hemma lagade vi sedan mumsig mat och drack ett av de viner som gavs till oss i bröllopspresent. En väldigt trevlig present förövrigt. Vi fick en låda med fem olika viner att dricka, en för varje bröllopsdag enligt en viss ordning. Igår inmundigades en god Amarone :) Kvällen avslutades med att vi tog fram vår bröllopslåda och tittade igenom alla gratualtionskort, gästboken, fotoalbum, bröllopsprogrammet och annat smått och gott vi samlat på. Very romantic!

Igår var det stor bloggträff här i Stockholm som jag tyvärr inte kunde delta i. Hoppas ni alla hade en underbar dag! Jag har inte hunnit uppdatera mig på era bloggar, men jag ska snart in och läsa allt ni skrivit.

I veckan som kommer blir det inte många blogginlägg skrivna på den här bloggen. Det beror så klart inte på att jag har tröttnat på att blogga utan för att jag inte kommer att vara hemma. Hoppas att ni alla får en bra vecka!!

KRAM

2 kommentarer: