fredag 13 maj 2011

Frustrerad på rött och orättvisor

Gahhhh!!! Är så frustrerad av två anledningar:

1. Jag har inte kunnat logga in på min blogg på flera dagar. Har inte kunnat skriva, läsa eller kommentera era bloggar. Nu ÄNTLIGEN är jag på plats igen och ska uppdatera mig på vad som hänt i era liv!

2. Jag blöder. Det är dag 16 och blodet har kommit. Fnys och frust!!! Jag fattar inte vad det är som är fel!!?? Vad är det som gör att det inte fungerar som normalt när jag får medicin? Jag började inte blöda på dag 13 som jag gjorde med de två tidigare medicinerna, men dag 16 kan inte vara bra det heller, eller hur? Den kom utan förvarning också, helt plötsligt när jag gick på toa så fanns den där i trosorna. I vanliga fall brukar jag ha ganska ont i magen flera dagar innan, men denna gång har jag inte haft ont någonstans. Jag är såååååå trött på det här!

Dock är mina problem rätt världsliga i förhållande..

Mitt hjärta blöder för Längtan efter ett barn som nu befinner sig i en tid och ett rum ingen borde behöva besöka! Mina tankar finns hos dig och jag önskar det fanns något mellan himmel och jord jag kunde göra för att lindra ditt lidande! Oändligt många kramar till dig!!

Kram

6 kommentarer:

  1. Nej men vad är det som händer nu?
    Hur kommer det sig att det är så många misslyckanden just nu:(
    Håller ändå tummarna för att det skall gå vägen för er!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Men vad är det för fel?! Vad är det som är problemet?! Vad säger de på kliniken?

    SvaraRadera
  3. Fasen, vad jobbigt för dig!! Stora kramar!

    SvaraRadera
  4. Veronica: Ja, det har minst sagt varit en nattsvart vecka här i bloggvärlden. Tack för tummarna!

    Du fattas mig: Jag vill också veta vad det är som är fel. Har frågat läkarna flera gånger om vad det är som händer men de har inga bra svar. De säger att det måste ha blivit någon förändring i slemhinnan, men vad betyder det egentligen? Jag tror helt enkelt inte att de vet eftersom det i stort sett aldrig händer andra.

    Dreams: Tack!

    Kram till er alla!

    SvaraRadera
  5. Å vännen, så tufft. Nu får det vara slut på elände :(

    KRAM!

    SvaraRadera
  6. Anna: Jag håller med, när ska eländet sluta!?

    KRAM

    SvaraRadera