onsdag 4 maj 2011

Lite dugg på sin höjd

Återigen har jag glädjen att välkomna en följare till min lilla värld. Välkommen hit Jenny!

Vill också passa på att med hög och ljudlig stämma ropa ut ett STORT GRATTIS och lite hipp hipp hurra för Wilda Mathilda som idag fick ett snabbt plus på stickan! Lycka!
Så till me and myself. Flickor, ni är undebara! Vill bara börja med att säga det! Vilket stöd man får här både när man är på topp och i dal, amazing!! Utan maken och er vet jag inte hur jag skulle orka igen och igen och igen. Vänner har jag också som jag har skrivit tidigare, men ni finns ju här hos mig varje dag och vad det stödet betyder kan jag knappt inte beskriva i ord. Men det är mjuk och varmt och tryggt!

Vaknade idag med värre mensvärk än jag hade igår. Var så säker man kan vara på att allt var kört och förgäves. Laddade med både livrem och hängslen för den nedre regionen och började min väntan på Niagara. Men det blev inget fall, inte ens en liten bäck. Det kom på sin höjd lite duggregn, om ens det. Och plötsligt var magvärken borta. Det känns skönt! Inte för att allt är på det torra för det, men jag får i alla fall behålla hoppet liiiiite till. Två dagar till och sedan får vi se om det har blivit någon tillväxt.

Over and out
Kram!

3 kommentarer:

  1. TACK!
    Och tack själv för att du finns! Utan din härliga blogg och dina uppmuntrande ord så vore det inte detsamma allting. :o)

    Du, har du tänkt på att det kan värka lite när slemhinnan växer?... Bara en liten tanke. Det behöver liksom inte vara kört.
    Jag håller tummarna och önskar lycka till på kollen om två dagar!

    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Tack!;)
    Bra att det inte kommer något mer.. Det är lovande!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Usch vilken jobbig väntan du har! Jag hoppas att det vill växa och bli bra.
    Kram!

    SvaraRadera