torsdag 5 maj 2011

Imorgon gäller det

Imorgon är det D-day. Inget mer blod i byxan idag. Praise the lord! Är trots det väldigt osäker på vad resultatet kommer att bli och förväntningarna på ett under är minimala. Jag packar min väska och håller mina egna tummar för att det trots allt kan bli en tjejhelg för mig. Så om det inte går att läsa ett nytt inlägg här förrän på söndag då vet ni att det i alla fall ha gått så pass bra att jag har haft energi nog att umgås med andra. Om det har gått dåligt lär ni får läsa det här redan imorgon...

Kram!

12 kommentarer:

  1. Jag hoppas vi inte ses förrän på söndag då :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Och lycka till imorgon. Vi ses på söndag!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. TACK! Jag hoppas också att vi inte ses förrän på söndag. Ha en bra helg GIRLS!!

    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Lycka till!!!!
    Du har mina tummar med och jag hoppas slippa läsa ett inlägg imorgon.

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Håller andan i morgon och vill inte se något inlägg här!

    Styrkekramar!

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna och hoppas på att du inte skriver något förrän på söndag!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Hmmm, inget skrivet ännu... Det bådar gott hoppas jag!

    kram

    SvaraRadera
  8. Jag hoppas allt har gått bra idag och att du får en mysig helg med tjejerna! Kram

    SvaraRadera
  9. Hoppas allt gått bra!! Njut av helgen och ha det gott.
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Eftersom du inte skrivit något så hoppas jag att allt gått bra! Kram

    SvaraRadera