söndag 15 maj 2011

Blodprat

Det är en si- och sådär-dag idag. Dåligt väder ute och dåliga känslor inne. Ångest för framtiden och ångest för jobbet. Ja, inte att jag ska förlora det men det är ju som bekant måndag imorgon.

Inte så mycket blod i brallan idag, men hela tiden en liten aning rött/brunt på pappret. Inga andra menskänningar som det annars brukar vara med ont i magen. Men inget är ju som det ska vara. Dag 18 idag, vi får se när den kommer igång på riktigt för än kan ju inte allt blod vara ute. Vid förra medicinförsöket när slemhinnan inte växt någonting blödde jag ju i nästan 5 dagar. Den här gången när den hade växt till sig ett par mm så har jag blött lite då och då i 2 dagar.

Nu har maken och jag åter bänkat oss i TV-soffan. Det är hockeyfinal mellan Sverige och Finland som hägrar. Heja Sverige i dag också!

KRAM

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det känns bättre idag!

    SvaraRadera
  2. Tack Tea, det känns lite bättre idag även om jag inte fått svar på mina frågor än.

    Kram!

    SvaraRadera