söndag 29 maj 2011

Lite blandat

Busy, busy, busy. Jag hinner inte med allt jag vill göra. Bloggen får ta stryk och att läsa era tankar och känslor får jag inte in i schemat! Dygnet har för få timmar och jag är inte 13år och orkar alltså inte dygna för att komma i kapp. Nästa vecka ser inte bättre ut heller. Imorgon ska jag på kvällen åka till Karolinska för ännu ett hjärtultraljud. De ska väl dubbelkolla hur det ser ut inför min hjärtoperation. Tisdagen ska avslutas med en väl värd ansiktsbehandling innan vi inleder ommålningen av huset onsdag kväll. Vi har avsatt hela Kristihimmelshelgen till målningen, men vi får se hur lång tid det tar i verkligheten. Innerst inne hoppas jag så klart att det är klart på ett par dagar :)

Igår hade vi besök av makens familj. Vi agerade hejaklack när maken tog sig runt Stockholm marathon. Jag är mycket stolt och glad över makens prestation och han tog sig runt på en bättre tid än vad vi båda hade räknat med. När vi gick runt där på Stockholms gator bland alla andra som var där för att skåda löparna tyckte jag att det var hemst tråkigt att jag inte skulle delta som löpare själv. Jag hade såååå gärna varit med. Men jag får tänka att det inte är för sent än, någon gång i livet ska jag ta mig runt de där 42.2 kilometerna!

Hoppas helgen har varit bra och att gårdagens Ofrivilligt Barnlösas Dag blev mycket uppmärksammad!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar