tisdag 31 maj 2011

Blog Award

Yeay!! Jag har fått min första Blog Award :):) Tusen tack Luiza, vad gulligt av dig att ge den till lilla mig! Superglad blir jag! :)


Reglerna för Liebster Blog Award är följande:

Denna bloggaward lämnas över till 3-5 av dina favoritbloggar, som har mindre än 100 följare. Awarden går vidare till de du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster award. Den som får awarden länkar till den person som gav den till dem, och tre-fem av hans/hennes favoritbloggar med mindre än 100 läsare.

Jag vill skicka denna award vidare till:

Hjärtats längtan
Wilda Mathilda
Längtar och väntar
Miss Baglady
En mamma wannabe

Även jag önskar att jag kunde ge en award till alla bloggar jag följer!!

Kram!

5 kommentarer:

  1. Hurra, vad glad jag blir! Tack så mycket :D Jag hade gärna gett dig awarden men tanken är väll att man ska ge den vidare? ;)

    Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack! :-) Ska skicka vidare så snart jag kan!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack snälla du! Jag hade också gett awarden vidare till dig. Tycker du har en jätte bra blogg! Stora Kramar!

    SvaraRadera
  4. Fina,

    Jag ser att du redan fått en award, jag skickar dig en också. Jag gillar din blogg och gillar ditt sätt att skriva!

    Trevlig helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Ni är alla värda det tjejer, för ni fögyller alltid mina kvällar :)

    Mette: Tusen tack, ska skicka vidare awarden imorgon!

    Kram

    SvaraRadera