måndag 16 maj 2011

Maken med stort M

Ring, ring. Telefonsvarare.Ring, ring. Telefonsvarare.
Ring, ring. Telefonsvarare.

Som ni säkert förstår har jag inte fått tag i någon på Huddingen för att få svar på mina frågor. Men tji den som ger sig, imorgon fortsätter jag att låta telefonen gå varm!

Nu till något helt annat. Jag känner att jag har varit dålig på att ge maken min lite credd här i min cybervärld. Jag älskar min man och han finns alltid här vid min sida och stöttar och trösta mig om det känns tungt. Jag brukar lägga mig i soffan med huvudet mot hans lår och då strykar han och pillar i mitt hår, ibland i flera timmar i stäck. Det är UNDERBART! och det slutar alltid med att jag somnar :)

Nu har han bokat en två-veckors-resa till Spanien, närmare bestämt Porto Banus som ligger ganska nära Marbella. Det ska bli så skönt att få komma iväg till sol och värme för att få tänka på något annat än vår barnlöshet. Så den 20 juni bär det iväg. Det är inte så långt kvar, jippi!! Det enda aber vi har är vår lille älskade Bubbaskatt. Vem ska ta hand om Bubbas? Någon blir det i alla fall. Får vi inte tag i någon vi känner får han ta in på kattpensionat.

God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar