tisdag 10 maj 2011

Jag-fixerad

Jag hinner inte med. Bloggandet blir lidande. Läsandet av bloggar är inte lika frekvent som tidigare. Hoppas det inte gör något för jag lovar att bättra mig. Redan till helgen!
Idag fyller maken 34 år. Imorgon fyller jag 38 år. Jag vet, jag är svag för lammkött ;) :)

Det är väldigt praktiskt att fylla år så nära varandra, men det är inte alltid lika kul att vara den som fyller efter den andra. I början av förhållandet spelade det ingen roll, men efter ett tag blev det lite tråkigt att inte riktigt bli uppmärksammad på sin dag. Det blir som om jag blir inslängd och firad på makens dag och inte min egen. När alla skickar kort så skickar de till oss båda men de skickar kortet så klart till den 10:e för om de skickade det till den 11:e skulle det ju vara som om de glömt mannen. När vi firar gör vi det bara en gång och då blir det makens dag, av precis samma anledning som ovan. Som sagt, i början no big deal, nu tråkigt.

SÅ, detta år har vi bestämt att det blir restaurangbesök imorgon. På MIN dag! Jippi. Visst har jag firat maken idag, med bland annat blomma och god hemmamiddag, men det ska bli väldigt kul att göra något extra på MIN dag.

Oj, det blev visst mycket min hit och min dit. Man kan nästan tro att jag är lite jag-fixerad... :)

Massor av kramar till er!!

8 kommentarer:

  1. GRATTIS!!!!
    Hoppas du får en fiiiiin dag!


    Kramar

    SvaraRadera
  2. Man FÅR faktiskt vara jag-fixerad på sin födelsedag, så det så!
    Grattis i förskott!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Födelsedag=EGOdag.

    Stort grattis på DIN dag!

    SvaraRadera
  4. Många grattiskramar på DIN födelsedag! Visst har man rätt att bli hyllad på sin egen dag:)
    För vår del är det så att jag har turen att fylla några dagar före sambon:)

    SvaraRadera
  5. Äsch, man får vara jag-fixerad! Klart man vill ha en dag som alla kommer för att MIG! :)
    kram!!

    SvaraRadera
  6. Grattis på födelsedagen i efterskott! Jag hoppas du har fått en härlig dag!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott! (sjukt vad vi har gemensamt! Det skiljer 2 dagar på mig och min man. Dock e han 10år! äldre än mig, så hos oss är det han som gillar lammkött ;) ) KRAM

    SvaraRadera
  8. Tusen tack tjejer! Jag hade en mycket bra dag och blev väldigt firad :)

    Kram!

    SvaraRadera