torsdag 17 januari 2013

Ruvdag 9

Nä, jag vet inte hur det här kommer att gå. Igår var brösten lite ömma, men det kändes inget i magen. Idag tycker jag att brösten är mindre ömma, som om det håller på att försvinna. Om ömheten försvinner helt tror jag att det är kört. Magen har jag känt av mer idag, men det kan ju lika gärna vara mensen som är på g. Jag gör ju det här försöket i naturlig cykel och min naturliga cykel brukar vara mellan 25 och 28 dagar. Idag är det dag 25 så vi får se hur det går i helgen. Då ska jag bort och vet inte om jag kan uppdatera, har inte fått till det med mobilen än.

Kram och håll tummarna för tusan!! :)

13 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna stenhårt! Hoppas verkligen verkligen verkligen att det blir plus för er den här gången!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack, tusen tack för dina tummar!!

      Kram!

      Radera
  2. Självklart håller jag mina tummar!! =)

    SvaraRadera
  3. Alltså du måste få till det med uppdatering. Detta är olidligt spännande. Jag tror och hoppas , utefter det jag läser.
    Många kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, snälla Luiza! Jag hoppas på att ditt "tror" stämmer :) Jag ska göra mitt bästa för att få till det där med uppdateringen.

      Kram!

      Radera
    2. Precis! Du kan inte bara lämna oss här under några av de mest spännande dagarna! Tror och hoppas jag också! Av hela mitt hjärta!

      Radera
  4. Här hålls tummarna också såklart!

    kram!

    SvaraRadera
  5. Stora lyckönskningar Charlotte!Så spännande... Har själv varit i samma situation och nu sitter jag med vårt lilla fyra månader ga,la mirakel i famnen! :)

    kram!

    SvaraRadera
  6. Stenhårda tummhållningar! ;)

    Önskar dig en fin helg.
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Ja, jag håller med Luiza!
    De dagar du inte uppdaterar så spricker jag. En hel helg utan uppdatering klarar jag bara inte!
    Jag tycker i alla fall att det låter lovande än så länge så jag fortsätter med tummar och tår.

    Kraaam!

    SvaraRadera
  8. Klart jag håller tummarna! Kommer att gå som på nålar hela helgen :)

    SvaraRadera