lördag 26 januari 2013

-

Negativt

31 kommentarer:

  1. Men det finns ju inte.. Fan, Fan, fan. Ursäkta mitt fula språk, men ja är så chockad. Denna gången har kroppen varit så grymt elak som gett indikationer på att allt skulle gå bra. Så orättvist att det finns inte ord. Vet att inget man säger hjälper nu ändå. SKIT!

    Stor kram till dig

    SvaraRadera
  2. Jag lider med dig! jag var så säker och önskade att testet skulle visa ett plus idag. Fan va det är orättvist! KRAMAR OM!

    SvaraRadera
  3. Jag beklagar verkligen.
    Många styrkekramar

    SvaraRadera
  4. Jag lider med dig, jag tänker på dig och skickar massor av styrkekramar!

    SvaraRadera
  5. Nei nei nei nei:(
    Det er ikke lov!

    Ingvild

    SvaraRadera
  6. Jag är så ledsen, kram
    Kristina

    SvaraRadera
  7. kram så jävla tråkigt :(

    SvaraRadera
  8. Nej, det var ju inte så det skulle gå...
    Många, många styrkekramar!

    SvaraRadera
  9. Nej...... Jag trodde verkligen att det gått vägen denna gång.... Jag lider med dig..

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Jag lider med dig/er!
    Krama om varandra lite extra ett tag framöver.

    Många kramar

    SvaraRadera
  11. Näää :( Gumsan! Vilket jävla elände det här är.

    Hör av dig om du vill prata så kanske vi kan hitta på nåt gemensamt inför våra nästa försök.

    Kram!

    SvaraRadera
  12. Nä... Fy vad orättvist detta är!

    Kramar

    SvaraRadera
  13. Nämen va fan! Ta hand om dig. Kram

    SvaraRadera
  14. Näää.... Så otroligt ledsamt! Och orättvist.

    Många, många kramar till er båda

    SvaraRadera
  15. Men... det är inte sant!!! Det KAN inte vara sant! Hur är det möjligt? Kan knappt tro det jag läser. Blir så otroligt ledsen för din skull, riktigt ledsen.
    Kramar i massor!!!

    SvaraRadera
  16. Vet precis hur det känns, lider med dig men önskar dig fortsatt lycka till med andra försök!!! Kram på dig

    SvaraRadera
  17. Nej!!! blir ledsen för din skull. Skickar en styrkekram.kraaaaam Lina

    SvaraRadera
  18. Jag beklagar verkligen.
    Många styrkekramar Ninna

    SvaraRadera
  19. Så ledsen för din skull.. Finns inga ord som kan ta bort smärtan men tänker på dig!
    Kramar i mängder

    SvaraRadera
  20. fanhelvetesjävlaskit. Beklagar verkligen, har hoppats och hoppats här hemma att det skulle bli er tur nu.

    SvaraRadera
  21. Men oh....vad orättvist!!!!!! Lider med er! KRAM

    SvaraRadera
  22. Skit skit skit. Så otroligt ledsen för din skull!!

    Kram
    Jagvilljagkan

    Jagvilljagkanjagvagar.wordpress.com

    SvaraRadera
  23. Nej fy vad denna cirkus är orättvis!! Ta hand om varann nu.
    Kram, Hanna

    SvaraRadera
  24. Tänker på dig och hoppas att du är ok.

    SvaraRadera
  25. Följer dig varje dag och har hoppats med dig. Går igenom exakt samma sak själv. Vet att det är tungt och vill önska dig styrka och hopp.

    SvaraRadera