fredag 4 januari 2013

Artificiell ägglossning

Inget utslag på stickan. Och jag vet inte om det beror på att det inte heller var omslag eller om det åter är något fel på mig. Jag har nämligen aldrig(!!) fått utslag på varken ägglossningsstickor eller graviditetstest. Att jag inte har varit gravid är jag säker på stämmer, men det känns väldigt konstigt att jag aldrig skulle ha haft ägglossning fastän jag bevisligen får äggblåsor att växa. Jag vet som vanligt inte vad det beror på, men jag orkar inte tänka på det. Nu spelar det inte heller någon roll eftersom jag istället ska ta en ägglossningsspruta ikväll. Det innebär att jag ägglossar på söndag och om allt går bra med äggen gör vi en insättning på tisdag.

Hoppas, hoppas!

Kramar

14 kommentarer:

  1. Tjohoo! Det man inte får av sig själv får man ta hjälp utifrån med, som somliga gjort. Jag hejjar allt jag kan här hemifrån!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Här är en till som läser, tar del av, känner med och hejar på er! MÅ allt gott tillfalla er... utslag på stickan eller ej.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, snälla du! Alla ni som skriver och hejar på oss gör mitt hjärta varmt och den här resan lite lättare att genomleva!

      Kramar Charlotte!

      Radera
  3. Svar
    1. Jag är så glad att du hoppas för vår skull!

      Kram!

      Radera
  4. Jag blossar inte heller, naturligt, jag måste ta hormoner och ovitrelle... Jag tänker jättemycket på dig ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Esther! Det värmer att du tänker på mig!

      Kram!

      Radera
  5. Dumma ipad!! Jag ägglossar skulle det stå, inte blossar! :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet precis hur det är! De där dumma telefonerna eller ipadsen väljer själva vilka ord som ska skrivas :)

      Radera
  6. Hejja! Hejja!

    Här hålls tummar å tår!

    Kram

    SvaraRadera