tisdag 22 januari 2013

Ruvdag 14

Jag var visst lite virrig igår eftersom jag hoppade över en hel ruvdag :) Det var alltså ruvdag 13 igår och det är ruvdag 14 idag! Rätt ska vara rätt :)

Mensen har inte kommit idag heller. Imorse var jag dock helt säker på att den var i antågande för jag hade gräslig mensvärk precis innan jag var tvungen att stiga upp. Men som sagt inget rött varken på papper eller i trosa så här långt. Och inga ömma bröst.

Nu på eftermiddagen har jag varit väldigt yr till och från, mest till. Har haft svårt att fokusera på det jag ska göra och speciellt när jag ska skriva här på datorn. Måste riktigt koncentrera mig. Lite sjösjuk-känsla i huvudet, minus illamåendet.

Jag hoppas så jag håller på att döööööö. Samtidigt vågar jag inte tänka tanken.

Vi tar en dag i taget. Och så får vi se hur det slutar...

Kram!

13 kommentarer:

  1. Det er rett og slett altfor spennende!!!

    Ingvild

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet! Olidligt!! Jag vill att det ska vara helg nu!

      Kram!

      Radera
  2. Jag håller tummarna i massor här från Göteborg!

    SvaraRadera
  3. Jag hade inga ömma bröst alls under hela graviditeten. Jag kände mensvärk som kom helt plötsligt och gick och så yr var jag. Så nog är det kanske ett plus för din del, hoppas det :) Det kanske är er tur nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter helt klart som samma symptom som jag har. Herregud, tänk om det ÄR vår tur?!

      Hoppas hoppas!
      Kram!

      Radera
  4. Åh jag håller tummarna och hoppas såå att det ska gå bra!!!! Kram
    Kristina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Kristina!! Det vore så fantastiskt!

      Kram!

      Radera
  5. Men ooooooooh, jag tror att det här kan bli riktigt jäkla bra!!!!
    Kan bara hålla tummarna så hårt så hårt och hoppas allt jag orkar!
    Kraaaaam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!! Tänka om det kunde bli så där fantastiskt bra!! Jag vågar inte tro på det än, men jag hoppas. Åh, vad jag hoppas!

      Kram!

      Radera
  6. Mådde inte illa förrän i vecka 7. Inga symptom innan det! Massor av lycka till!

    SvaraRadera
  7. Ingen mens är ju onekligen ett gott tecken! Jag hade inga egentliga symptom innan vecka 7 ungefär, förutom lite lätta kramper nere i magen från och till. Jag hoppas också så för er skull! Kram!

    SvaraRadera
  8. Hoppas allt är bra med dig!
    Kram!

    SvaraRadera