onsdag 23 januari 2013

Ruvdag 15

Ursäkta sen uppdatering, men det har varit en låååång jobbdag och ingen tillgång till uppkoppling.

Men jag har inte så mycket att skriva. Inget är förändrat och det känns ju rätt positivt, även om jag inte vågar släppa tanken helt fri. Jag har ju vid tidigare IVFer inte fått min mens förrän flera dagar efter testdag. Det jag tänker är annorlunda den här gången, och som kanske gör att inte mensen skjuts upp som då, är att det är en  naturlig cykel förutom progesteronet. Och sist fick jag ju mensen innan testdag fastän jag varit nedreglerad. Men med min kropp är det ingen ordning på torpet och därför vågar jag inte bli glad i förtid. För många negativa teststickor är anledningen till det.

Imorgon är den officiella testdagen, men som jag skrev tidigare kommer vi inte testa då, det får vänta till helgen.

Kramar på er!

5 kommentarer:

  1. Pju! Blev lite nervös där. En dag i taget, sakta framåt och jag hoppas så för din skull.
    Kram och god natt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det börjar bli jobbigt att inte veta nu... :)

      Kram!

      Radera
  2. Åh jag skulle inte klara av att vänta till lördag, själv testade jag 3 dagar innan, var så nyfiken ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är också nyfiken, men än mer rädd. Tänk om det är negativt?!

      Kram!

      Radera
    2. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det är din tur nu att få en liten!! Kram, Susan

      Radera