måndag 14 januari 2013

Ruvdag 6

Ruvdag 6 har fortsatt där ruvdag 5 slutade. Stickningar och huggen fortsätter i hela magen. Det är alltså inte bara i nedermagen utan från midjan och neråt. Jag känner av att jag har en mage hela tiden. Däremot hade jag ingen jobbig mensvärk i natt. Jag är inte heller tröttare än vanligt, jag är inte känsligare än vanligt och jag känner inget illamående. Brösten är ömma, men inte ovanligt mycket. Funderingarna fortsätter och hoppet åker berg- och dalbana. Det är som vanligt alltså... :)

Kramar

8 kommentarer:

  1. Ååååå jeg syns det høres veldig lovende ut, og veldig likt på sånn det føltes da jeg var gravid, en uke etter inseminasjonen. Jeg kjente noe som var annerledes, og det var riktig! Krysser fingre og tær!

    Ingvild i Oslo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänkt om det den här gången kunde vara som det var för dig, ett plus på stickan och en bebis i magen :)Herregud vad lycklig jag skulle bli då! Är så tacksam för dina tummar och tår!

      Kram!

      Radera
  2. Håller såklart tummarna och hoppas det ska vara positiv magont.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att det låter bra, det där. Jag fortsätter att hålla tummarna för oss båda två!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas att du har rätt! Jag håller också tummarna för oss båda!

      Kram!

      Radera
  4. *Håller tummarna allt vad som går!*

    SvaraRadera