lördag 12 januari 2013

Ruvdag 4

Mycket att göra och ingen tid till att uppdatera bloggen. Men så har jag inte så mycket att rapportera heller. Det är ruvdag 4 och jag känner ingenting. Ingen värkande mage, brösten ömmar inte mer än vanligt. Jag är inte mer trött än vanligt och ingen huvudvärk har jag heller. Jag har ingen aning om hur det kommer sluta, men utifrån sannolikheten så vet vi alla svaret. Utifrån hoppet är svaret det motsatta.

Idag ringde mamma. Hon frågade hur det hade gått och sa att hon inte hade vågat fråga tidigare. Så där fick vi svaret på det också :)

Kramar!

6 kommentarer:

  1. Jag håller oxå tummarna!!

    SvaraRadera
  2. Men sannolikheten är just vad den heter, den är ingen exakt sanning och ibland blir utfallet inte enligt sannolikheten. Våra två cellers sannolikhet var inte lika stor som alla de andra jättefina fycelliga men... sannolikheten fick fel! Någon förbannad gång ska det lyckas för er och jag hoppas så att den gången är nu!!!
    helgkram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har så rätt så rätt! Jag hoppas sannolikheten få fel just den här gången! :)

      Många helgkramar till dig!!

      Radera