måndag 17 december 2012

Ruvdag 7

Idag har jag definitivt mensvärk. Jag hade förnimmelser om värk redan igår, men idag har den varit tydlig. Särskilt när jag har ansträngt mig. Det luriga med allt det här är ju att det lika väl kan vara mensen som är på väg, även om jag så klart hoppas på motsatsen. Genom att läsa runt på olika bloggar och forum så vet jag att vissa tycker att värken är precis som mensvärk och andra att det är en helt annan typ av värk. Jag vet inte mer än att jag har magvärk, vilken typ av värk får helt enkelt tiden utvisa.

Kramar

5 kommentarer:

  1. Låter ju verkligen som ett bra tecken:) Hoppas så att det är er tur nu!

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna hela tiden. Oavsett värktyp! :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte säga att jag kan skilja på den känslan. Min "värk" var inte riktigt verk utan snarare förstadie till värk, som det känns precis innan det kommer igång. Typ! Vi gissar på den bra typen av värk för din del nu :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna att det är en positiv värk! ;)

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Håller också tummarna att det är "bra värk" :)
    Kommer ihåg att jag hade precis som mensvärk, trodde den skulle braka loss när som helst.
    Kram

    SvaraRadera