torsdag 20 december 2012

Ruvdag 10

Har varit på vippen att testa idag. Men så har rädslan tagit överhand och jag har låtit bli. Jag är så rädd, så rädd att det där otäcka minuset så hånskratta mig i ansiktet. Så rädd så det nästan inte går att förstå. Jag önskar mer än någonsin att jag kunde få veta resultatet utan att göra det där bövelens testet. Vi får se om jag kommer närmare att testa en annan dag. En sida av mig vill testa innan julafton så vi vet om vi får vår julklapp eller inte. Samtidigt vill jag ju inte att julen ska bli förstörd av ett  minus,  nu när det kommer så mycket folk hit. Tänk om jag bara ligger och gråter då. Nej, sjutton vad det är svårt!!!

Kramar

8 kommentarer:

  1. Tack för din fina kommentar hos mig. Jag håller tummarna extra hårt för dig och hoppas innerligt att det kommer gå vägen. Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Känns inte så hoppfullt just nu bara...

      Kram!

      Radera
  2. Klarar du att vänta med att testa till typ juldagen då??

    Tänker på dig!!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får gäster på juldagen också, så det blir nog att jag testar på eftermiddagen/kvällen annandag jul.

      Tack för tanken!
      Kram!

      Radera
  3. Här ska det inte gråtas, ja kanske av lycka då! Jag vill ha en gravidkompis!
    Men det är nervöst, jag vet, FY vad jag vet! Men du har mitt hopp, mina tummar!
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag önskar verkligen att jag fick bli din gravidkompis, men mitt mod har sjunkit och det känns dessvärre som om det inte kommer att bli så den här gången heller.

      Kram!

      Radera
  4. Undrar lite hur du har det, hur det har gått?
    Hoppas allt är bra. Jag skickar en massa hopp, pepp, kramar och allt annat man behöver en sådan här dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så där, som sagt. Hoppas i alla fall att du mår bra! Tack för hopp, pepp och kramar!

      Kram tillbaka!

      Radera