fredag 7 december 2012

Med hopp möter vi morgondagen

Hej hopp!

Imorgon är det dags och hoppet har så smått börjat sippra in i varje por. Imorgon ska jag bedövas och plockas, kanske få ont i magen och sedan sova bort resten av dagen. Men åh, vad jag längtar!! Jag hoppas på att det är bättre kvalitet på mina ägg den här gången, att zonterapin, massagen och den vidriga Macan har gett resultat, och att vi har en ärlig chans den här gången! På måndag vet vi. Då sätter vi förhoppningsvis in ett guldägg.

Idag fick vi veta hur det gick med donatorsäggen. De sköt på hennes plock till början av denna vecka, därför har det dröjt med besked. Sex ägg blev besfruktade varav två var av bra kvalitet och frystes ned. Fyra har odlats vidare och imorgon får vi besked om även något av dem kan frysas ned. Det kännas jättebra att det i alla fall blev två till frysen. Om de kan klara sig har vi mer än en chans den här gången :)

Vi hörs imorgon!

KRAM

5 kommentarer:

  1. Jag håller mina tummar, och skickar en massa styrka och positiva tankar!!

    Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Ah men, det är ju så spännande!
    Det är er tur! Tummar hålls för många fina befruktade ägg.

    Många kramar

    SvaraRadera
  3. Här hålls det också tummar vill jag lova!
    Heja, heja!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna att det gått bra idag!

    SvaraRadera
  5. Jag håller tummarna för dig imorgon! STORT Lycka Till! Kram!!

    SvaraRadera