måndag 31 oktober 2011

Strutsbeteende

Idag var det kaos i pendeltågstrafiken i Stockholm. En sträcka som i normala fall ta mindre än tio minuter tog idag 1 timme och 15 minuter. Snacka om att bli rastlös. Som tur är har jag nu en smart telefon och hann både läsa era bloggar och spela angry bird. Vad skulle jag ha gjort utan min käraste ägodel... ;)

Inte heller idag låg det något brev från Huddinge i lådan. Jag tror inte att de har haft så mycket att göra så att de inte har hunnit skicka brevet än, men visst hoppas jag lite att det är så. Jag har inte ringt dem heller. Jag vågar inte ta graviditetstestet och jag vågar inte ringa för att kolla om det finns något i frysen. Jag underviker allt som kan spola mig under vattenytan. Så länge jag inte vet känns det ok. Jag har blivit så van vid misslyckanden att jag hellre sticker huvudet i sanden likt en struts och låtsas att allt är bra så länge det bara går.

Glömde i mitt miserabla tillstånd igår att gratta Fröken Solstråle till sitt fantastiska plus! GRATTIS!!

Kram

3 kommentarer:

  1. Tack vännen!!! Håller tummarna hårt !!!!!

    SvaraRadera
  2. Strutsbeteende tror jag är nyttigt då och då! :)
    Att vi har bestämt oss för att följas åt? Ja, det kan du ge dig katten på! Här ska bli barn en dag, på ett eller annat sätt!
    Hoppas så och håller mina tummar för dig.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack! Har ju nu egentligen redan haft min testdag, men jag VÅGAR fortfarande inte testa. Är skiträdd!! Om jag väntar lite till kanske jag kan få lite symptom som tyder på att jag möjligen kan vara gravid...

    Kramar!

    SvaraRadera