fredag 28 oktober 2011

Fem meningar...

Har i veckan, av Wilda Mathilda, fått fem meningar att avsluta. Här kommer de :) :


1. När ingen ser eller hör mig… hemma sitter jag i soffan och tittar på en dålig dokusåpa och hetsäter godis eller ostbågar. I bilen gör jag som de flest andra, sjunger högt och otroligt falskt.


2. Jag går aldrig hemifrån utan min… nya smarta telefon eller mina nycklar. Ett par gånger den senaste månaden har jag dessutom varit så fötjust i nycklar att jag även tagit makens...

3. Min blogg heter som den gör för att… bloggen ursprungligen skulle ha handlat om olika saker och för att jag med jämna mellanrum mår lite si and so.
4. Om jag vågade skulle jag… säga upp mig från jobbet och satsa på att skriva.

5. Om tio år kommer jag… att leva lycklig med min man och mitt barn. Dessutom har jag gett ut en bok och en till är på gång. :) 
Annars har jag inte så mycket att tillägga. Inget nytt har hänt, brösten ömmar inte än fastän jag går och klämmer på dem var tionde minut. Ibland sticker det till i magen och ibland värker det i äggstockarna som innan mens. Då tänds hoppet så klart att det kanske, kanske finns något där inne, men sedan går det över och modet sjunker. 
Idag är det fredag och jag njuter av de kommande lediga dagarna. Hoppas ni alla får en skön och mysig helg!
KRAM 

4 kommentarer:

  1. Åååh, om du bara visste hur mycket jag håller tummarna för er!!!!!! Stenhårt!!!!!!
    Jag hoppas så ,av hela mitt hjärta , att det ska visa + på stckan om några dagar.

    Massa kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Fina du, tack så mycket!! Åh, jag vill så himla gärna få mitt allra första plus!

    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Måste brösten ömma? Mina bröst har aldrig ömmat när jag varit gravid. Har inte heller mått illa, har inte fått konstiga cravings, har inte testat plus på en gång... Ja det finns så många tecken på graviditet men jag har inte fått de vanligaste. Hoppas för er skull!

    SvaraRadera
  4. Eftersom jag inte har några symptom alls förutom mensvärk (som lika väl kan vara just mensvärk)så känns det ju lite hoppfullt att läsa att du inte har haft några symptom vid dina graviditeter. En lite liten hoppets låga brinner fortfarande :)

    Kram!

    SvaraRadera