tisdag 4 oktober 2011

Det börjar bli verkligt nu

Det börjar bli verkligt nu. Det ska faktiskt ske inom en åskådlig framtid. Vi har en donator. Som ska ge sina ägg till oss. Som kan ge oss ett barn. Ett ofantligt efterlängtat barn!!! Det kan hända. Det kan hända oss och inte bara alla andra. Tänk om det är så, tänk om vi får blir föräldrar! Det är en svindlande tanke efter så här många år av väntan och längtan.

Det börjar bli verkligt nu. Vi ska få ägg av en fantastisk människa som vill dela med sig av sitt till mig som inte har något av kvalitet. Men tänk om det inte blir något? Kanske inga ägg blir befruktade. Kanske inte heller något av dem vill fästa i mig.  Det kan hända. Att vi blir tomhänta. Inget liv i vår famn. Det är en svindlande tanke efter så här många år av väntan och längtan. 

Kram

11 kommentarer:

  1. Åååh, jag håller så klart tummar och tår och hårstrån och armbågar och hälar och ALLT!
    Det är er tur nu.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Fina du, tack!! Vi behöver lite tur nu så alla kroppsdelar som hålles är vi tacksamma för :)

    KRAM!!

    Charlotte

    SvaraRadera
  3. Usch ja, de där sista tankarna har malt en del i mitt huvud också. Jag försöker tänka positivt, att det faktiskt inte handlar om mig längre och att det därför borde fungera bra. Vi siktar in oss på det Charlotte! Nu ska här göras bebisar :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Det är så synd att de negativa tankarna alltid tar sig plats. Fast nu är det eran tur. Stort lycka till :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag om någon kan inte klandra dig för att du är orolig men jag tror att det kommer gå BRA för dig jag!!

    KRAM!!

    SvaraRadera
  6. Mirakel sker, hela tiden. Och jag hoppas att även ni ska få vara med om ett snart.
    Av hela mitt hjärta.

    Jag håller tummarna.

    Massa kramar.
    Luiza

    SvaraRadera
  7. Håller diverse kroppsdelar och hoppas verkligen att det ska gå vägen denna gång för er.
    Många kramar!

    SvaraRadera
  8. Håller både tummar och tår och är det något mer som ska hållas eller knipas, får du säga till.
    Spännande!

    Kram.

    SvaraRadera
  9. Ni är alla så snälla och omtänksamma! Det är skönt att ni finns och kan peppa.

    KRAM

    SvaraRadera