onsdag 2 november 2011

Testa eller inte testa det är frågan...

Det är några dagar efter den egentliga testdagen nu, men jag har fortfarande inte vågat kissa på stickan. Maken och jag är nu i valet och kvalet; testa eller inte tesat ikväll. En del av mig vill göra det och få det överstökat, den andra delen av mig vill fortsätta att leva på hoppet ett litet tag till. Det jobbiga med testet är att det bara finns två resultat; himmel eller helvete. Vilket kommer jag befinna mig i? ...om vi testar.

Kram!

6 kommentarer:

  1. Det är beundransvärt att du inte testat än. Helt otroligt, vilken uthållighet...
    Jag skulle aldrig orka, men det vet vi ju redan , hehe....

    Ååååh, vad nyfiken jag blir!!!!!!

    Hoppas ,hoppas.
    Kramar i massor.

    SvaraRadera
  2. TESTA! Om det har gått några dagar efter testdagen och du inte fått någon blödning så är jag rätt säker på att det blir ett glatt resultat :-) Håller tummarna för det!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Ångest. Hopp. Hoppas det ska gå... Tror inte det gått... Älskade ovisshet! Jag kämpar vidare i min ett par dagar till. (men idag har inte varit en hoppfull dag)

    kram

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna och väntar spänt på en uppdatering!
    Jag har en bra känsla - Det känns som det här kommer gå vägen. ;)

    Stor kram

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas verkligen att det går vägen nu!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Åååååååh testa nu goding!!!!!!!! Det kommer att stå nåt bra det är jag säker på!!!
    Kramar

    SvaraRadera