fredag 11 november 2011

Otroliga människor

Jag är så fantastiskt glad idag! Det finns så underbart omtänksamma och osjälviska människor här som bryr sig om andra... i det här fallet mig :)

Efter mitt inlägg igår är det flera stycken av mina bloggsystrar och andra för mig helt okända människor som har hjälp mig att sprida mitt ord både via sina bloggar, via kontakter och mejl. Jag är er alla oerhört tacksam!! Jag blir alldeles varm när jag tänker på hur ni har ställt upp på mig för att hjälpa mig på vägen mot lycka.

Tack, tack, tack till er alla som på ett eller annat sätt har gjort min väg att vandra lite mindre krokig!!!

Trevlig helg på er!
KRAM 

4 kommentarer:

  1. Skönt att höra att du fått så fin hjälp, hoppas det resulterar i en donator!!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det är du förbaskat mycket värd! För du är en förbaskat bra människa! :o)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att någon hör av sig och vill bli donator så att ni kan göra ett nytt försök igen! För du är verkligen värd alla chanser i världen!
    Jag blir själv ledsen när jag läser om hur ledsen du är. Men jag slutar inte hoppas-det ska gå!! Hoppas du snart hittar kraften, ljuset igen!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt är bra med er!

    kramar

    SvaraRadera