lördag 15 januari 2011

Put on a happy face

Idag får vi gäster. Det är en kompis till mig från universitetstiden, hennes man och två barn. Det ena barnet är 3 år och det andra är 6 månader varav jag är fadder tïll den senare. De är fullt insatta i vår situation och de är väldigt förstående, vilket är skönt. I somras frågade hon om jag ville vara fadder och det kunde jag inte säga nej till även om jag var lite tveksam. Även om de är världens gulligaste känns det lite jobbigt att de ska komma ikväll och att barnen är med. Jag får le, vara glad och hålla tummarna för att det går bra! De kommer om 20 minuter så nu måste jag ställa mig i köket och förbereda lite. Ha en bra lördagskväll!

2 kommentarer:

  1. Förstår hur du menar. Hoppas kvällen blir bra.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för tanken, Lilla jag! Det gick bra som tur är.

    Kram!

    SvaraRadera