fredag 28 januari 2011

Fri som en fågel

Jippijej, jag kan klia, riva och klösa mig var jag vill och hur mycket jag vill!! Apparaten är borta och jag känner mig friiii :). Jag har tagit en riktigt riktigt lång dusch och imorgon får jag bada lääänge. Små, små saker som blir så stora och viktiga när man inte får göra dem!

Jag hade fel. Det var idag jag skulle på hjärtultraljudet efter det att jag lämnat in EKG-apparaten. Jag måste säga att jag har lite otur med mina läkarbesök. Det verkar vimla av studenter just hos de läkare jag ska gå till. Jag blev förvisso tillfrågade om det var ok att det var studenten som utförde undersökningen, men hur lätt är det att säga nej när studenten står bredvid???! Han var runt 30 år och ganska söt så behöver jag säga att det var lätt obehagligt att ligga där på britsen barbröstad medan han höll på... Att undersökningen sedan höll på i 30 minuter gjorde ju inte det hela enklare. Men, allt såg bra ut och det är ju huvudsaken!

Vad härligt att det är fredag. Nu ska jag njut för kung och fosterland, för hela helgen ligger framför mig och aldrig vet man vad den har i sitt sköte. Först ska jag ta fram en riktigt stor kopp avkok och njuta :)

Jag önskar alla en lång underbar fredagskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar