tisdag 25 januari 2011

Giv mig styrka!

Då har jag varit på det första läkarbesöket av många denna vecka. Det var absolut inga problem med själva besöket, men jag känner att de tre kommande dagarna kommer bli lite jobbiga. Långtids-EKG innebär att man går runt med en liten mini-EKGapparat fastmonterad på kroppen i 3 dygn, nonstop. Jag ska ha den med mig till jobbet och även sova med den OCH jag får inte duscha på hela tiden för då är det risk att sensorerna trillar av och det kan bli felaktiga utslag.

På tal om utslag så känns det som om hela överkroppen är full av dem, det kliar något oerhört och redan nu efter bara ett par timmar känns det som om jag ska bli tokig!! Tänk er att ha MASSOR av myggbett som ni inte får klia på, argh!! Jag måste också ha stenkoll på alla sladdar som hänger ner överallt. Skänk mig lite inre styrka för dagarna framöver!! Så här ser jag ut:

 


5 kommentarer:

  1. Hoppas att det går bra. Jag skulle tycka det var jobbigt utan dusch på tre dagar.

    SvaraRadera
  2. Tack tjejer för styrkan ni skickat mig! Jag lär behöva den ett tag till. Det kliar otroligt mycket och jag håller ärligt på att få panik över att jag inte kan riva på det som kliar. Jag räknar ner varje timme och på fredag morgon är den borta, jippi!:)

    SvaraRadera
  3. Jisses! Hoppas åtminstone det ger lugnande besked när det är klart!
    Inte så lång tid kvar nu!

    SvaraRadera