fredag 3 juni 2011

Välkommen hit T

Gör ett snabbt morgonbesök här på bloggen innan jag ska svida om till mina målarkläader och åter ta mig an vår färgsugande husfasad. Vi har jobbat i ett sedan onsdags kväll och än har vi många timmar kvar innan det är klart. Vi är långt ifrån proffs och utan pappas hjälp hade det inte varit möjligt, som maken sa igår när han målade balkongen "det blir inte bra, men det blir bättre" :)

Har fått ännu en award, vilket gör mig oändligt glad! Tack Mette, jag hämtar den så fort jag kan! Har även några kommentarer jag vill besvar så have patience with me, jag har inte glömt bort er!

Vill avsluta med att berätta att jag har varit modig. Nej, jag har inte brottats med en björn eller varit i fjärran länder och röjt minor, men jag har för första gången vågat ge någon av mina-vänner-innan-bloggen-tiden adressen hit. Det är lite scary och roligt på samma gång. VÄLKOMMEN hit T! :)

Många soliga kramar till alla ni lediga där ute och för all del till alla er som måste jobba också :) Vi ses snart igen!

4 kommentarer:

  1. Jag har oxå några vänner som läser min blogg. Det är överraskande skönt och faktiskt ganska praktiskt:-) och de uppskattar det faktiskt!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Roligt att höra att du bara har bra erfarenheter av att vänner läser din blogg. Min T är en jättebra tjej så det kommer bli bra för mig också :)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack min kära C!! Tack för att du öppnade din dörr. Tack för att du visade mig ett andningshål i denna eviga berg-och-dalbana som vi lever i. Än så länge läser jag bara men jag tror att det här kan vara något för mig. Som med allt annat, den som lever får se :)

    Stor kram från T!!

    SvaraRadera
  4. T: Ja, visst är det rätt skönt att läsa tankar och funderingar som andra har i samma situation. Innan jag hittade hit kände jag mig så otroligt ensam, men nu har man stöttning både till höger och vänster! Jag läste jättelänge innan jag började själv, det är nog ganska naturligt. Skriv själv bara om du vill!

    KRAM!

    SvaraRadera