onsdag 15 juni 2011

Sömnbrist

Jag hade en supermysig kvälla med bästaste tjejkompisen A igår kväll. God mat och fantastiskt sällskap, vad mer kan man begära en tisdagkväll? Toppendag igår alltså på alla sätt och vis. Tusen tack för alla glada tillrop från er, ni fina bloggvänner, som vanlig värmer det mitt hjärta något enormt!!

Idag flyter jag däremot inte runt på några rosa fluffiga moln. Under lunchen började jag må tokilla, nacken värkte och drog med sig huvudet på en vals. Behövde gå hem tidigare från jobbet och missade den efterlängtade spelkvällen på Solvalla. Ingen extra kosing för mig alltså och ingen utdrygad semesterkassa. Får kasta spargrisen i golvet istället :) Hoppas nu bara att jag mår bättre imorgon för då ska jag och "gamla" arbetslaget ut och spela minigolf följt av en middag på Solstugan. Jag håller tummar för fint väder!

Har återigen kommit in i en period med dålig sömn och jag tror det är anledningen till illamåendet och huvudvärken. Därför ska jag nu stänga av datorn och gå till sängs!

God natt!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du mår bättre idag och att du har hunnit "sova i kapp"!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Nelle, förutom nacken så mår jag bra!

    Kram!

    SvaraRadera