söndag 12 juni 2011

Slöa jäklar

Så har följare nummer 16 hittat hit. Nelle, du är hjärtligt välkommen till min lilla värld!

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Maken med kompis trillade in klockan 04.30 efter en halvblöt natt på stan där inslag som borttappade eller tagna bankkort och SL-kort förekom. Vi, alla tre, låg sedan utslagna i sängarna fram till lunchtid, då den obligatoriska fyllematen inhandlades och inmundigades till några gamla avsnitt av The office, hilarious!!

När kompisen på sen eftermiddag påbörjade sin återresa till nordligare breddgrader motionerade jag och maken våra uppsvällda pizzakroppar på en tvåtimmarspromenad. Vi höll knappt på att komma tillbaka då musklerna i våra ben höll på att svika oss. Till sist när den efterlängatde soffan äntligen har belägrats har vi nu ånyo fyllt våra bukar med pizza. Inte nya dock utan av de rester som var kvar efter frukosten, halvmumsigt...

Ja ni hör ju själva, det har varit en oerhört produktiv dag!

KRAM!!

7 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag! Man måste få unna sig att va lite slapp ibland! :)

    SvaraRadera
  2. Gött! Ibland måste man ha en sådan dag. När man inte gör något och bara äter onyttigt!

    SvaraRadera
  3. Hahahaaa! Du är världsbäst på att vara sympatibakis! Vilken skön slappardag.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hahaha, jag har verkligen varit sympatibakis idag! :) Det har varit skönt, men samtidigt gnager ett litet dåligt samvete i mig. Över vad vet jag inte, men borde jag inte ha gjort något...?! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Den pizzan hade jag behövt igår, men thaimat var inte heller fel!

    Tack för välkomsthälsningen hälsar följare nummer 16!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Såna dagar behöver man ibland!

    SvaraRadera
  7. Nelle: Jag älskar thaimat så det hade funkat för mig med! Och det var så lite så :)

    Waterlily: Vad bra att det är fler än jag som har riktigt riktigt slöa dagar! :)

    Kram

    SvaraRadera