tisdag 23 augusti 2011

När det är dags kommer hon!

Rekordet för antal sidvisningar för ett av mina inlägg har med det förra inlägget slagits med hästlängder. Tack igen för alla kommentarer, snälla ord och råd!!

Vill förtydliga att jag inte alls har något emot att de som ska/har donera/t läser min blogg, men precis som Wilda skrev i sin kommentar kanske de som ska göra det på Huddinge det närmaste halvåret kan avstå att läsa just nu.
Jag har förstått att jag inte alls har varit så anonym som jag har trott. När mitt namn, sjukhus och datum för behandling har stått på bloggen är jag inte det. Jag är tacksam för alla som har gjort mig klokare i detta avseende. Tyvärr är det ju försent nu för den här gången, men nästa gång vi får besked kommer jag inte vara lika givmild med detaljerna.

Trots allt, trots ett djupt mörker ett tag har jag nu tagit mig ur grottan och åter skådat dagsljus. Jag intalar mig och tror att det någonstans var  menat att det skulle bli som det blev. Med facit i hand kan jag säga att jag nästan är glad att det blev så här med tanke på att jag nu fått datumen för mitt hjärtingrepp. Det sker den 16 september och det hade inte varit kul att två veckor innan ha gjort ÄD. Nu kommer istället hjärtat vara opererat och klart när vi får vår nya donator. Det känns bra! Det känns rätt!

Den rätta donatorn kommer till oss när det är dags!!

Vill avslutningsvis välkomna LadyNoÄgg till min blogg!!

Kram!!

6 kommentarer:

  1. Åh, jag är så ledsen för din skull, men precis som du skriver, var det säkert meningen... Det finns ju en mening med allt i livet, som jag brukar säga.

    Hoppas det dyker upp en fin ÄD snart igen.
    Massor av kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Nu kommer ni få en helt FANTASTISK donator. Det är jag säker på!
    Härligt att läsa dina så mycket gladare ord. :o)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vad skönt med en gladare dag! Vi får tänka att meningen skulle vara att du ska operera hjärtat först. Så att du har ett starkt och varmt hjärta som kan ta hand om det lilla embryot!

    kram

    SvaraRadera
  4. Otroligt märkligt med donatorn! Härligt att höra att du tagit dig ur mörkret för det är inte kul att vara där! Du verkar vara en stark tjej!
    kram

    SvaraRadera
  5. Jätteklok resonemang. Det är bra att fixa hjärtat först och sedan blir du 100% redo för ÄD. Jag är säker på att ni kommer att få en fantastisk donator när det blir dags.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Jag tror också att det var någon slags mening med detta. Du får fixat till ditt hjärta och kan sedan helt koncentrera dig på ÄD. Hoppas att allt går bra. Sköt om dig!

    SvaraRadera