måndag 1 oktober 2012

Svårsmält beslut

Hej igen och tack för alla omtänksamma kommentarer!! Det känns verkligen varmt i hjärtat när jag läser era ord och lyckönskningar. Det är så fantastiskt att ni forfarande finns kvar och är villiga att lyfta mig på vägen trots att jag har varit frånvarande så länge. Kärlek till er :)

Många av er skriver om lättnaden när beslutet om inga fler försök är taget. Jag önskar att jag kunde känna den också, men det gör jag inte. I alla fall inte just nu. För tillfället är det mest panik som håller magen i ett fast grepp när jag tänker på det kommande försöket och ett eventuellt misslyckande. Det är som ett svart hål som jag sugs närmare och närmare. Betyder det att jag/vi inte har fattat rätt beslut? Fast vi har fattat beslutet, det blir inget mer, men jag kan inte se mig själv som förevigt barnlös. Det är lika svindlande och svårsmält som döden.

Massor av kramar till er!!



4 kommentarer:

  1. Jag är ju oxå och fortfarande i samma sits som du. Här känns ingen lättnad. Snarare sorg, lite panik och jag ser inte heller mig själv som barnlös.

    Kramar till er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag följer dig nästan dagligen även om jag inte kommenterar. Jag tycker verkligen att det är dags för dig att lyckas nu! Många kramar!!

      Radera
  2. Exakt just så, lika svårsmält som döden! Kunde inte sagt det bättre själv.
    Men vi ska hoppas, hoppas så länge det går.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ska verkligen hoppas! Hoppas, hoppas, hoppas och så lite tro på det!!

      Massor av kramar!!

      Radera