söndag 30 september 2012

Början på slutet

I veckan fick jag ett samtal, eller rättare sagt DET samtalet. Huddinge was calling! Det är ingen fast plan framtagen än, men till nästa mens börjar jag att spreja. För sista gången. Det är bära eller brista som gäller, det ha maken och jag bestämt.

Som ni säkert förstår är jag grymt nervös! Jag vill så ooootroligt mycket att det ska fungera den här sista gången, att jag och maken ska få uppleva allt det som så många andra av er har fått göra här i bloggvärlden.

Om jag fick önska mig vad som helst i hela världen skulle det vara att få ETT plus och nio månader senare ett litet liv i våra famnar. Barnet skulle bli omåttligt älskat och överöst med kärlek. Snälla, snälla, snälla! En endaste gång i livet!

Många kramar till er fina där ute!

26 kommentarer:

  1. Då förbereder jag tummarna!

    Även om det där beslutet var sjukt jobbigt att komma fram till så tyckte jag att det var en lättnad när det väl var taget. Jobbigt men nyttigt lixom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack för dina tummar, de kommer att behövas! :)

      Kram
      Charlotte

      Radera
  2. Vad kul att "se" dig här igen!
    Och vilka härliga nyheter! Att det är dags, alltså.
    Jag håller självklart tummarna och hoppas att det går vägen.

    Tungt beslut men jag hoppas att det trots allt känns lite, lite befriande att ha tagit det?

    Många, många kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äntligen var jag redo att komma tillbaka i skrivande form. Jag har dock besökt er andra flitigt och läst allt vad ni skrivit! :) Tusen tack för dina tummar!

      Kram Charlotte

      Radera
  3. Svar
    1. Tack så mycket, det kan behövas!!

      Kram Charlotte

      Radera
  4. Ett jobbigt beslut, men kanske ändå lite befriande...!?

    Som jag hoppas och önskat att ni ska lyckas.
    Mina tankar och tummar är med er.

    Kram och kärlek

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du tänker på oss och skickar lyckönskningar!

      Kram Charlotte

      Radera
  5. Vad kul att du är tillbaka!
    Jag önskar så hemskt mycket ett plus till dig att även tårarna kom när jag läste dina ord om din starka önskan. Jag vet hur det känns.
    Du har mina tummar och positiva tankar. Nu måste det gå vägen för er. Inget annat alternativ finns helt enkelt inte, endast att du plussar om några veckor och ni får er efterlängtade bebis om 9 månader.
    Stora kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Tonci! Måtte det endast finnas en väg att gå denna gång, med en fantastisk skatt vid vägens ände!!

      Kram Charlotte

      Radera
  6. Jag hoppas också för er skull! Följer med spänning med er sista behandling.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Veronica! Jag hoppas den slutar med glädjetårar!

      Kram Charlotte

      Radera
  7. Jag hoppas med så för din skull. kramar Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Lina för att du hoppas förvår skull!

      Kram Charlotte

      Radera
  8. Jag önskar så åt dig, en gång i livet! Önskar att du ska få ösa din kärlek över en liten! Vill tacka dig Charlotte för all uppmuntran hos mig, trots att jag är sämst på att besvara. Vi har suttit i samma båt alltför länge. Jag börjar medicinering om ca. 1 vecka och får en liten skrutt två veckor senare - ska vi få äran att följas åt? Ska vi få beklaga oss över foglossning och illamående? Jag hoppas det. Lycka till på vägen nu så ses vi där framme. Stor varm kram!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, fina du!! Ja, det är dags för oss att ta oss ur den här gungade båten, en gång för alla! Jag fattar mer än gärna din hand i en gemensam vandring med växnade magar och krämpor!! Det är dags nu, det är vår tur!! Massor med lyckönskningar till dig och föhoppningar till mig själv!

      Kram Charlotte

      Radera
  9. Jag hoppas innerligt att ni kommer få ett plus och en efterlängtad bebis 9 månader senare. Ni har mina tummar såklart. Det måste bli en gång i livet!
    Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för dina ord och lyckönskningar! Jag hoppas såå att du har rätt!!

      Kram Charlotte

      Radera
  10. Jag håller tummarna för att det ska gå den här gången!

    Kram!

    SvaraRadera
  11. Sista gången är jobbig, nervös, befriande, lugn i en salig blandning!!!
    Beslutet är jobbigt, men så skönt när det är taget.
    Jag hoppas så för er skull! Vore så fantastiskt om det går nu!!! Jag vill inte ha dig på "min sida", jag vill att det ska lyckas!

    Stora kramar!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad gullig du är! Jag hoppas verkligen på ett fantastiskt slut!! :) Jag håller tummarna för att ni snart får hålla ert barn i famnen också!!

      Kram!

      Radera
  12. Åh jag gråter. Och hoppas att ni ska få uppleva det. Världen måste få träffa ert lilla underbarn. Massor av kramar och lycka till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Miss Baglady!

      Tusen tack för dina lyckönskningar, de behövs!! Jag hoppas så att vi kan få uppleva lyckan tillsammans med ett eget barn :)

      Kramar!!

      Radera
  13. Nämen... Heeeeej!! Så underbart att se dig här igen!!

    Önskar med hela mitt hjärta att allt blir bra nu...

    Kram
    fr JVJK som inte kan ändra fr blogspotavsändare till wordpress för då hänger sig hela telefonen....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!! Tack för att du tänker på oss :) Hoppas att det är vår tur denna gång!

      Kramar!!

      Radera