onsdag 31 oktober 2012

Prosit

Dagarna kommer och dagarna går, men inget nytt händer. Ja, jo något händer. Jag får världens nysattacker, kan nysa 10 gånger i rad, en sådär 10 minuter efter det att jag har tagit min nässprej. Det är jättejobbigt! Dessutom kliar det något fruktansvärt på nästippen, inte bara när jag precis har tagit sprejen, utan hela tiden. det innebär att jag går och kliar mig på tippen med handryggen, nästintell konstant. Kom på här om dagen att det kanske ser ut som om jag har en annan vana... Har sprejat i 4 veckor nu och än är det inte bestämt när jag ska börja med sprutorna. Anledningen till att jag har hållit på så länge är för att min mens är oregelbunden. Nu längtar jag tills jag får sätt igång "på riktigt"!

Kramar!

2 kommentarer:

  1. Vad spännande att ni är på gång! Håller tummarna!

    SvaraRadera
  2. Å vad jag hoppas på dig den här gången!
    Jobbigt att spraya länge tycker jag, får du också migrän när du sprayar?
    Vill tacka dig för ivrigt påhejjande inne hos mig - det betyder så mycket! Tack!
    Och kram!

    SvaraRadera