lördag 20 oktober 2012

Inga symptom

Mycket jobb, en skrivarkurs och en tjejhelg senare är jag här igen :)

Jag sprejar morgon och kväll, men som vanligt har jag inga symptom. Ingen huvudvärk, inga svettningar och inga humörsvängningar. Är det dåligt att inte känna något? Så klart är det skönt för mig, det är ju inte allas jobbigt för mig att vara i klimakteriet. Det jag menar är, kan det vara något kroppsligt fel som gör att jag inte känner några symptom och som gör att det blir svårare för mig att bli gravid?

Ikväll ska jag till Globen med arbetskamrater och se Jöback sjunga olika musikallåtar. Ska bli väldigt kul!!

Trevlig lördag alla!!

Kram

2 kommentarer:

  1. Jag har visserligen endometrios men jag mår till och med bättre när jag sprayar än annars! Inga av dom symptomen du räknade upp och inte heller mensvärk eller ÄL-värk, jag skulle vilja spraya jämt...

    Jag har förresten två barn genom ÄD på Huddinge. :-D

    SvaraRadera
  2. Det låter bra att jag inte är ensam om att vara symptomfri och att du dessutom har lyckats få två barn via Huddinge gör ju det hela ännu bättre!! :) Hoppas det går lika bra för mig när det är dags :) Tack för din kommentar!

    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera