torsdag 28 juli 2011

Smått och gott

Jag vet inte vad det är som gör att det går lite trögt här på bloggen just nu, men jag hoppas att det blir bättre när man kommer in i den vanliga lunken efter semestern. Än är det ett par veckor kvar på ledigheten, men ångesten kommer så smått krypandes och drömmarna påminner mig om att det snart är dags att ta på jobbkostymen igen, usch!

Mellan måndagen och tisdagen tog maken och jag östersjön i besittning genom att ta en Birkakryssning för att komma iväg lite. Det var trevligt och vi stiftade bekantskap med ett par i 65 års åldern som vi blev vänner med för kvällen. Riktigt roligt och mycket ovanligt för oss att umgås helt frivilligt med främlingar i våra föräldrars ålder :)

Idag är det dags för årets första golfrunda. Lite väl sent kan tyckas, men det har inte funnits några andra givna tillfällen till att svinga klubborna. Är rätt ringrostig så jag förväntar mig inte några mirakel bland de gröna tuvorna. Hoppas det blir roligt ändå! har ju en tendens att kunna bli riktigt arg och sur på banan, men hoppas kunna hålla mig i skinnet, i alla fall denna första runda ;)

Imorgon bär det av till Gotland för en bröllopshelg. Jag håller tummarna för fint väder, men det ser väl lite si and so ut :) Håll tummarna är ni gulliga!

Trevlig helg på er alla!!
KRAM

2 kommentarer:

  1. Tack Charlotte för dina varma ord. Javisst gör det ont att Kotten lämnade oss. Huvudet vänder in och ut på varje minut... Varför...vad gick fel...vad kan jag ändra på till nästa gång? osv osv.

    Svårt att koppla av. ladda om. Är så in i bängen trött på att "ta nya tag". blä.

    Så TACK för ditt stöd. Kram!

    SvaraRadera
  2. Charlotte, nu är det dags att börja skriva igen! Ny månad och inga spår...

    Hoppas att ni hade en härlig bröllopshelg!

    Kram

    SvaraRadera